Google AdWords oglaševanje plačajte le ob kliku

Najboljše oglaševalske kampanje so tiste, ko za oglas plačate šele takrat, ko le – ta doseže ciljanega uporabnika, torej, da oglas plačate šele takrat, ko na internetu nanj klikne vaš potencialni kupec. Za Google AdWords oglaševanje je primerno plačilo, plačilo ob kliku, torej ko na vaš oglas klikne oseba, ki je zainteresirana za vaš izdelek in / ali storitev, ne pa da Google AdWords oglaševanje plačujete že samo zato ker je bil oglas nekje objavljen, pa čeprav ga morda nihče niti ne vidi. Najboljše oglaševalske kampanje so zasnovane tako, da oglas prikaže vašo rešitev za kupca točno takrat, ko jo le – ta potrebuje.

 

Google AdWords oglaševanje zahteva ciljno segmentiranje, ki se ocenjuje s pomočjo točno določenih kazalnikov

 

Da bo Google AdWords oglaševanje dejansko tisto orodje, s katerim boste dosegli povečanje prodaje svojih izdelkov in / ali storitev je ob vzpostavitvi in vodenju oglaševalske kampanje nujno potrebno upoštevani nekaj ključnih točk:

  • prava izbira ciljane ključne besede;

Za Google AdWords oglaševanje mora biti izbrana tista ključna beseda, ki bo najbolje opisala vaš produkt, katerega prodajo želite povečati in to takšna, po kateri je vaš produkt poznan širšemu krogu kupcev, torej tista, ki bi jo večina vpisala v internetni iskalnik, če bi iskala vaš produkt.

  • natančna opredelitev časa in lokacije potencialnega kupca;

Google AdWords oglaševanje mora biti zasnovano tako, da cilja na določeno lokacijo, kjer se nahaja večje število potencialnih kupcev, in to ob tistem času, ko ima največje število kupcev možnost videti vaš oglas.

  • izbira naprave na kateri naj bo oglas najbolj viden (prenosne naprave, namizni računalniki ali točno določena naprava – npr. iPhone);

Zelo dobri oglasi so tisti, ki lahko zajamejo kar vse naprave hkrati, vendar pa niso najboljši, saj v kolikor je Google AdWords oglaševanje prilagojeno točno določeni napravi, je lahko narejeno na način, ki ga imajo radi uporabniki tovrstne naprave in bodo zato vaš produkt raje kupili.

  • obujanje spomina potencialnim kupcem, ki so vašo stran že obiskali (RLSA – Remarketing List on Search Ads);

Ne sme se zgoditi, da bi pozabili na kupce, ki so si vaš proizvod in / ali storitev že ogledali ali ga celo že kupili. Vaše Google AdWords oglaševanje je potrebno prilagoditi tudi njim in tudi njih stalno opominjati nase, saj nikoli ne veste kdaj bodo vaš produkt ponovno potrebovali.