Za uspešno poslovanje je pomembno tudi pisarniško pohištvo

Mnogo podjetij se danes samo sprašuje, na kakšen način lahko dvignejo uspešnost svojega poslovanja, pri tem pa se nikoli ne obrnejo na zaposlene na pravi način. Če se že obrnejo nanje, se to večinoma pojavi bolj v obliki delegiranja dodatnega dela in slabših delovnih pogojev, kar pa je jasno popolnoma napačno. Veliko bolj pomembno je, da se jim dvigne motivacija, kot pa da se le – to še manjša. Žal pa še vedno premalo podjetnikov pomisli na najmanjše detajle, ki pa so glede zaposlenih pravzaprav še najbolj pomembni. Je kdo pomislil, da lahko dobro in primerno pisarniško pohištvo, kamor sodijo tudi med drugim pisarniški stoli, pomaga pri dvigu motivacije in pri izboljšanju uspešnosti podjetja? Predvidevam, da izredno malo, saj večina ljudi smatra pisarniško pohištvo pač kot nujno zlo, ne pa, da lahko na primer pisarniški stoli hkrati omogočajo počitek – seveda ne v smislu spanja -, hkrati pa preprečujejo tudi bolečine v hrbtu in ramenih, ki je žal zelo pogost spremljevalec pisarniškega dela. Če pa lahko pisarniški stoli take bolečine preprečijo in hkrati omogočajo tudi omilitev že nastalih bolečin, pa je jasno zaposleni na svojem delovnem mestu veliko raje kot na kavi. Če pa pomislimo, da lahko dobri pisarniški stoli v takem smislu zmanjšajo absentizem z delovnega mesta, ker se zaposleni jasno počuti bolje, pa je seveda to še toliko bolje. Po drugi strani pa prav tako pravilno izbrano pisarniško pohištvo, sedaj bolj v smislu pisalnih miz, omogoča bolj pravilno sedenje, torej tudi bolj pravilen položaj za roke, preprečuje bolečine in povečuje zadovoljstvo. Če mize niso pravilno izbrane, še ne vem kako zelo dobri pisarniški stoli težko omogočijo pravilen položaj.

Če pa pogledamo še na to, kako lahko z najmanjšimi detajli tudi povečamo učinkovitost poslovanja, pa moramo vsekakor pomisliti tudi na pisarniško pohištvo. Če je pisarniško pohištvo res vrhunsko izbrano, ima pravilno in smiselno in namensko razporejene police, predale in ostale odlagalne površine, potem lahko zaposleni na majhnem prostoru doseže vse, ima tudi vse pri sebi in na dosegu roke, potem ne bo izgubljal časa, ko bo iskal na primer sponke, spenjač ali štampiljko, saj bo vse na svojem mestu.

Glede na to se zagotovo strinjate, da se morajo izbrati le najboljši in hkrati tudi primerni pisarniški stoli in pisarniško pohištvo, kar pa žal ni lahko. Še posebej pisarniški stoli so izredno različni in večinoma so najboljši pisarniški stoli kar namenjeni večinoma ljudem s podobnimi težavami s hrbtom, torej je izredno težko kupiti takšne, ki bodo primerni za čisto vse. Zato vam vsekakor svetujem, da nakup opravite v tistem podjetju, ki vam bo znalo svetovati, kateri pisarniški stoli pa kljub temu so takšni, da je največja verjetnost, da bodo ustrezali vsem zaposlenim. Podjetja praviloma namreč stremijo k temu, da je njihovo celotno pisarniško pohištvo poenoteno oz. da je pisarniško pohištvo enotno vsaj znotraj vsake posamezne pisarne.

Glede na vse skupaj je vsekakor izredno priporočljivo, da se pisarniško pohištvo in pisarniški stoli kupijo v podjetju, kjer se prodaja le najboljša oprema za pisarno in kjer vam bodo tudi znali najbolje svetovati.