Ovseni kosmiči veljajo za zajtrk prvakov

Vas zanima zakaj, saj vseeno spadajo ovseni kosmiči za žita, ki postajajo vedno bolj osovražena? Lepo počasi gremo naprej. Najprej, ne smete kar vseh žit metati v isti koš in reči, da so slaba. Na primer pšenica, pira, rž in podobna žita so res težko težkokategorniki kar se tiče glutena, ki vemo, da dvigne nivo sladkorja v krvi in se zato hitreje spreminja v maščobo, ki se potem nabira v telesu. Ovseni kosmiči pa pravzaprav sploh ne vsebujejo glutena, so pa žal velikokrat izpostavljeni žitom, ki so polna glutena (rast ali v tovarni), zato vsi ki imate težave s celiakijo, pazite na to, ali je gluten lahko v sledovih. Vsekakor se ovseni kosmiči z jogurtom na primer priporočajo vsem za zajtrk. Seveda jih lahko uživate tudi na primer z vodo ali mlekom, veliko bolje pa boste naredili, če se izogibate kuhanju.

Ovseni kosmiči z jogurtom so zmagovalni

Mnogim so tako pripravljeni ovseni kosmiči za zajtrk najboljša izbira, seveda pa boste naredili veliko, če boste dodali še kakšno sveže sadje in pa na primer chia semena, saj tako vnesete v telo vse, kar potrebujete za super delovanje. Pri nakupu kosmičev se je za namakanje v jogurtu, mleku ali pa vodi najbolje odločiti za rezane, saj se najhitreje napnejo in postanejo mehki. Prav tako pazite, da kosmičem niso dodani kakšni sladkorji ali pa kakšna žita, naj bodo povsem naravni in ni nujno, da so polnozrnati, saj jih boste morali zelo dobro prežvečiti, če ne želite kakšnih krčev v trebuhu in predvsem če želite dobiti iz njih vse zdrave snovi.

Ovseni kosmiči so najcenejše zdravo živilo

Če smo vajeni, da ima zdrava hrana lahko kar visoko ceno, pa je ovseni kosmiči nimajo. Če želite bio pridelane, kar je najboljša izbira, boste odšteli nekoliko več, ampak za pol kilograma več kot 4 € ne boste odšteli, pri čemer računajte, da jih boste imeli vsaj za 14 dni, torej boste za zajtrk porabili bistveno manj denarja kot pa če se odločite za kakšne salame ali paštete in podobne nezdrave živilske izdelke.